Re: płyta + procek + pamięć do 2k

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed, 14 Mar 2012 01:07:18 +0100

W dniu 2012-03-13 21:13, Q pisze:
> [...]

Ale na śledziu z płyty, czy dodatkowy kontroler?

> Chyba ona ma tylko 2 x USB 3.0, ale nie robmy z tego problemu -
> - pewnie nie bedzie wpinal wiecej niz 2 dyskow na USB 3.0
> a myszke czy klawe zawsze w USB 2.0 moze wlozyc :).

Ale czy na tym SATA osiągnę pełną prędkość? Czytałem, że większość płyt
ma połączenie chipsetu SATA z chipsetem PCIe z prędkością x1 (250 MB/s),
jak jest z tą płytą? W przyszłości niedalekiej - 2-3 miesiące planowany
jest szybki dysk SSD, a nie chcę, aby płyta go ograniczała.

> Na 2 x SATA 3 tez zrobi RAIDA :),
> ale wg mnie glowne zalety i wady tej Pro3 vs Extreme6 to:
> + tansza o 200zl
> + format microATX (watkotworca pewnie nie potrzebuje SLI)

Nie potrzebuje

> + wyjscia D-Sub, DVI-D, HDMI, DisplayPort (moze wykorzystac HD3000 z
> i5-tki)
> - nie ma firewire (ale czy watkotworca potrzebuje tego?)

Puki co, zdarzyło mi się kamerę z IEEE podłączać 2 razy w życiu, a
komputer zmieniałem już chyba ze 3 czy 4 razy.

> Zgadzam sie, tylko zasugerowalem, czy warto dawac za jeden modul 8GB
> tyle co za 16GB w 4 modulach?
> Stanalem przed tym samym problemem i 16GB na razie mi styka,
> choc 32GB to jednak 2x wiecej, eh :).

Chyba jednak się skuszę na 4x4, bo różnica w cenie jest obecnie warta tego.