Re: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 12 Mar 2012 07:37:35 +0100
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <4f5d99af$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
news:1q4dz9j3vdkza.dlg_at_kwinto.prv...
> No cóż, pozostaje wysłać ten dysk na reklamację do producenta z
> informacją, że nie da się zakończyć diagnostyki.
> Nie wiem, jak postępuje Seagate z dyskami Samunga, ale dyski marki
> Seagate są przez nich bez problemu wymieniane na sprawne. Upewnij się
> tylko w ich wyszukiwarce numerów seryjnych, czy na pewno podlega on
> gwarancji.
> Na stronie Seagate znajdziesz dokładny opis procedury reklamacyjnej -
> postaraj się zaopatrzyć i w folię antystatyczną, i w pudełko na dysk, bo
> mogą reklamację odrzucić.

Dokładnie, Seagate uszkodzone i dostałem refurba Seagate.
Natomiast laptopowy Samsung, jak jeszcze serwis był samsunga (koniec 2010
roku) dostałem nowy dysk. Oczywiście wyniki z ich programu w załączniku.

-- 
Irokez 
Received on Mon 12 Mar 2012 - 07:40:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 12 Mar 2012 - 07:51:01 MET