Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
news:1q4dz9j3vdkza.dlg_at_kwinto.prv...
> No cóż, pozostaje wysłać ten dysk na reklamację do producenta z
> informacją, że nie da się zakończyć diagnostyki.
> Nie wiem, jak postępuje Seagate z dyskami Samunga, ale dyski marki
> Seagate są przez nich bez problemu wymieniane na sprawne. Upewnij się
> tylko w ich wyszukiwarce numerów seryjnych, czy na pewno podlega on
> gwarancji.
> Na stronie Seagate znajdziesz dokładny opis procedury reklamacyjnej -
> postaraj się zaopatrzyć i w folię antystatyczną, i w pudełko na dysk, bo
> mogą reklamację odrzucić.
Dokładnie, Seagate uszkodzone i dostałem refurba Seagate.
Natomiast laptopowy Samsung, jak jeszcze serwis był samsunga (koniec 2010
roku) dostałem nowy dysk. Oczywiście wyniki z ich programu w załączniku.
-- IrokezReceived on Mon 12 Mar 2012 - 07:40:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 12 Mar 2012 - 07:51:01 MET