Re: HP LaserJet 1100 wydruki

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_barg.rh>
Data: Sat, 10 Mar 2012 18:59:29 +0100

Dnia Sat, 10 Mar 2012 16:49:30 +0000 (UTC), quasi napisał(a):

> Witajcie,
> Posiadam drukarkę jak w temacie. Co może być przyczyną wydruku jak tutaj
> http://imageshack.us/photo/my-images/15/wydrukd.jpg
>
> Wygląda to tak jakby niektóre wiersze były niedodrukowane. Lepiej to widać
> przy drukowaniu np. zdjęć. Ponadto przy drukowaniu bardziej wymyslnych rzeczy
> np. rysunki z cienkimi liniami to takie detale nie są drukowane.
>
> Dodam, że toner dosypywałem samodzielnie, a laser czyściłem. Wydruk nie jest
> czarny (ale to pewnie jest wina słabej jakości tonera) jak się drukuje z
> [...]

A przy dosypywaniu tonera czyściłeś pojemnik na "ślepy toner", tam zawsze
zbiera się nadmiar tonera i potem mogą być kłopoty.
Natomiast to co widac na zdjęciu to wygląda na słaba jakość tonera.
Ja do swojej 1100 kupuję tylko regenerowane kasety od pryzmaty.pl
Jakość porównywalna z HP a cena to prawie połowę oryginału.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz migiem uciekł przez okno.