Re: System failed - pomózcie!

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Sat, 10 Mar 2012 12:05:17 +0000

On 10/03/2012 11:39, Ewa Z. wrote:
> Witam i bardzo prosze o pomoc.
>
> Dzisiaj po oczyszczeniu komputera domowym odkurzaczem
> (wylot zasilacza, wiatraczek procesora i karty graficznej)
> oraz zmiany miejsca przykrecenia dysków, co wymagalo
> wyjecia na chwile karty graficznej i pamieci, system
> nie wystartowal. Monitor jest czarny, a w glosnikach
> niewyrazny glos mówi:
> "system failed" - tego jestam pewna
> a potem chyba
> "did you fit the overclocking".
[...]

Zacznij od pamięci - wyciągnij po jednym module, podmień
sloty etc.

ps. odkurzaczem czyści się komputer bardzo ostrożnie - ja wiem,
że 'zajebiście wygląda jak wiatraczek napierdala' (słowa
zaprzijaźnionego gimnazjalisty), ale wentylatorek ma
tą przykrą przypadłość, że potrafi działać jak prądnica...