Re: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc

Autor: ADAM <atrapa_at_atrapa.pl>
Data: Fri, 9 Mar 2012 15:33:56 +0100

Dziękuję za odpowiedzi.

> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287#samsung
Zaraz się tymi testami zajmę. Podejrzewam, że to testowanie zajmie
trochę czasu.

Napisałeś poprzednio:
"Do reklamacji załącz wynik skanu wykonanego przy pomocy programu
diagnostycznego producenta dysku, bo tylko one są traktowane jako
wiarygodne."

Strona, do której link podałeś powyżej, zawiera testy dla dysków różnych
firm i nie jest stroną producenta, czyli Samsunga, ale zakładam, że skoro
zarówno powyżej zacytowana uwaga jak i link pochodzą od Ciebie, to
wiesz, że testy te są respektowane przez sprzedawców dysków Samsunga.

> Tam jest kilka takich wskaźników: Current pending sectors, Offline scan
> UNC sectors... no i G-Sensor, który zapewne będzie podstawą odmowy
> przyjęcia reklamacji.
Dlaczego wartości podane przy tym wskaźniku mogą być podstawą odmowy
przyjęcia reklamacji? Czy oznacza to, że ja postępowałem z tym dyskiem
niewłaściwie? Na czym miałoby ono polegać?

Ponadto L501 aneryS napisał:
"najprawdopodobniej w trakcie pracy kompa często są drgania od napędu
CD (200)".
Ty piszesz o wskaźniku 191, a L501 o wskaźniku 200. Czy mają one ze sobą
związek i z ubu z nich można coś wywnioskować co do przyjęcia reklamacji?

Pzdr. ADAM