Dziękuję za odpowiedzi.
>> Nie znalazłem sensownego testu Samsunga.
> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287#samsung
Zaraz się tymi testami zajmę. Podejrzewam, że to testowanie zajmie
trochę czasu.
Napisałeś poprzednio:
"Do reklamacji załącz wynik skanu wykonanego przy pomocy programu
diagnostycznego producenta dysku, bo tylko one są traktowane jako
wiarygodne."
Strona, do której link podałeś powyżej, zawiera testy dla dysków różnych
firm i nie jest stroną producenta, czyli Samsunga, ale zakładam, że skoro
zarówno powyżej zacytowana uwaga jak i link pochodzą od Ciebie, to
wiesz, że testy te są respektowane przez sprzedawców dysków Samsunga.
> Tam jest kilka takich wskaźników: Current pending sectors, Offline scan
> UNC sectors... no i G-Sensor, który zapewne będzie podstawą odmowy
> przyjęcia reklamacji.
Dlaczego wartości podane przy tym wskaźniku mogą być podstawą odmowy
przyjęcia reklamacji? Czy oznacza to, że ja postępowałem z tym dyskiem
niewłaściwie? Na czym miałoby ono polegać?
Ponadto L501 aneryS napisał:
"najprawdopodobniej w trakcie pracy kompa często są drgania od napędu
CD (200)".
Ty piszesz o wskaźniku 191, a L501 o wskaźniku 200. Czy mają one ze sobą
związek i z ubu z nich można coś wywnioskować co do przyjęcia reklamacji?
Pzdr. ADAM
Received on Fri 09 Mar 2012 - 15:35:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 09 Mar 2012 - 15:51:02 MET