Re: lekki netbook z SSD i dobrym akumulatorem

Autor: MistyInRoots <ja_at_gdzies.eu>
Data: Tue, 06 Mar 2012 14:25:48 +0100

W dniu 2012-03-06 12:30, kamil pisze:

> Jeśli netbook, to może coś w stylu MSI U115? Ma 8GB SSD na system + dysk
> 160GB na dane, podczas normalnej pracy czy przeglądania internetu
> powinien wytrzymać ok. 10 godzin i widzę je na alledrogo za mniej niż
> 100zł.

Dzięki za sugestię. Zainteresowałem się netbookami MSI, całkiem ładne i
cenowo rozsądne. Ten U115 gdybym zobaczył kilka lat temu to
powiedziałbym "wow, znakomity!"
Jednak U 115 to model sprzed dobrych kilku lat, a szukam czegoś sprzed
maks 1 roku lub nowego. :)

A jest jakiś wspólczesny odpowiednik U115 ,powiedzmy z SSD 16-32GB?
(drugi dysk na dane jest zbędny, dane dodatkowe będą na pendrivie w
razie potrzeby)

Z tego co widzę to MSI nie montuje już hybrydowych netbooków, a właśnie
Windows 7 potrafił by SSD sprawniej od XP obsłużyć!

Gdyby tak modele MSI U160DX albo U180 były z dyskami SSD to bym o ich
zakupie myślał.

Proszę o dalsze propozycje.

--
pozdrawiam