Re: nie można wejść do BIOS-U

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 04 Mar 2012 - 22:12:42 MET

"Jan" napisał:

> Zakupiłem sobie bezprzewodową klawiaturę multimedialną,
> dokładnie taką i tutaj:
> http://allegro.pl/tanio-bezprzewodowa-klawiatura-microsoft-tanio-i2092764024.html

Zakupiłeś bezprzewodową klawiaturę Microsoft za 16 zł? Mhm...

> Problem:
> nie można wejść do BIOS-a (klawisz F2).

Ponieważ z owego linka nie wynika, co naprawdę kupiłeś, to sprawdź, czy w
owym chińskim wynalazku klawisze funkcyjne nie są aktywowane uprzednim
wciśnięciem klawisza Fn. Ewentualnie spróbuj wejść do setupu przez DEL.

> Jednakże jak już się do BIOS-a wejdzie (poprzez pomoc innej klawiaturki
> podłączonej przez PS/2), wówczas po BIOS-ie można się poruszać
> za pomocą wspomnianej bezprzewodówki.

I wtedy działają również funkcyjne, czy tylko strzałki i Enter?

JoteR