Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7

Autor: crush <crush2000_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Mar 2012 - 15:22:29 MET

W dniu 2012-02-28 23:21, Szymon von Ulezalka pisze:
> ja tak mialem ale po latach linuksa ;)

> PS. jutro ma byc premiera bety windowsa 8- jest on, przynajmniej wg
> MSa, mniej wymagajacy niz win7 (w sensie: mniej np ramu zzera na
> starcie etc). moze warto sobie jego sprawdzic ;)?
Wybór antywirusa nie jest przypadkowy. Na codzień mam w utrzymaniu dwie
sieci [jedna podpięta do netu] złożone z ponad 100 komputerów. Efekty są
takie że niemal codziennie dostaje pena z jakimś syfem i tym podobne
cuda. Testowałem już chyba wszystko co możliwe tak z komercyjnych jak i
darmowych i okazuje się że ta Avira jednak najmniej obciąża kompa [ważne
w związku z temate] a i skuteczność sprawdzona na tych dwóch sieciach
przerasta moim skromnym zdaniem takie kombajny jak Comodo a już Nod to
całkowicie wymięka.

Co do sprawdzania legalności to owszem MSE robi to na jednym ze
wstępnych etapów instalacji. Może i małe, może szybkie i nawet skuteczne
tylko jakoś im nie wierze ;>

Co do Windows 8 to chyba cierpliwość wskazana bo zanim toto się dorobi
SP1 i osiągnie stadium używalności to może jednak potrwać. Jeśli się
okaże, że faktycznie więcej zasobów zostanie dla mnie pod kontrolą 8 to
faktycznie rzecz godna uwagi patrząc na to jak 7 śmiga.

--
________
Paweł