Re: SSD 128GB Samsung 830 czy Crucial M4?

Autor: PaBeLo <blizar1_at_poczta[123antispam>
Data: Sat 03 Mar 2012 - 12:44:48 MET

W dniu 2012-03-01 20:58, R.e.m.e.K pisze:
> Witam
>
> Ostatnio coraz czesciej sie tu pisze o SSD, sam tez dojrzalem do zwiekszenia
> wydajnosci platformy, bo w sumie tylko dysk jest teraz waskim gardlem.
> Pytanie jak z tematu: Samsung 830 czy Crucial M4?
> Jestem bardziej nastawiony na Samsunga, ale w sieci mozna znalezc watki o
> jego drastycznym zwalnianiu po krotkim czasie i to mnie nieco studzi.
> Crucial jest chyba stabilniejszy i mniej awaryjny (poza juz naprawionym
> problemem z 5000h ;-).
> Co byscie wybrali? Co macie i polecacie lub odradzacie?

witaj,
jak mam swojego ssd samsung 830 od miesiąca. Płyta z sata II ( a nie III
jak powinno być) ale dysk chodzi od samego początku bez zarzutu, cały
czas, równie szybko i bez ani jednego restartu. Mój brat ma m4 i też
jest zadowolony, chociaż jemu zdarzały się restarty ( być może nie był
winny dysk). W praktyce nie widać różnicy w szybkości pracy obydwu
dysków, taka sama szybkość uruchamiania windows 7 64bit oraz programów.
   Mam tylko jeden problem, dołączony program sss magican (czy jakoś
tak) nie znajduje tego dysku. Co ciekawe, kiedy na ssd nie było systemu,
program rozpoznawał urządzenie a teraz nie. Na szczęście inne benchmarki
widzą go bez problemu.
Dodam że do dysku samsunga dodany jest Norton Ghost, oraz ramka (wersja
desktop).

pozdrawiam
Paweł