Re: brak obrazu z displayportu

Autor: Marek <nie_at_podaje.adresu.mail>
Data: Fri 02 Mar 2012 - 23:39:43 MET

Cześć Michal Lukasik, Tom01, R.e.m.e.K

dzięki wszystkim za porady.

> A sprawdziłeś z tylko podłączonym DP?

tak. na wszelkie sposoby. Ale rozwiązanie problemu mnie zaskoczyło...

> sprawdź z jakimś live Linuxem - IMO będziesz miał pewność gdzie leży
> problem.

o, niezły pomysł na następny raz.
Tym razem wystarczyło...
zamienić końcówki kabla, tj. tę od strony monitora wetknąć do karty
graficznej i vice versa. I nie pytajcie dlaczego.
Trochę poczytałem o tym że na 20-tym pinie niektórzy producenci kabli
robią niepotrzebne połączenie (łącząc zasilanie z obu stron, co jest
uzasadnione tylko przy dodatkowych repeaterach czy converterach -
http://www.necdisplay.com/documents/Miscellaneous/DisplayPort_Notice.pdf
), próbowałem odizolowac ten styk po stronie karty (bez sukcesu), a w
koncu uznałem, że mogę jeszcze przepiąć kabelek. No i poszło.

Tom01 - tak, w moim przypadku niczego to nie zmienia. Kabelek odsyłam w
diabły, bo szkoda 8 funtów.
R.e.m.e.K - masz rację, i może wkrótce być potrzebne . Na szczęscie
karta jest bogato wyposazona 2xDVI, DP, HDMI

--
Pozdrawiam,
Marek