Re: Listwa zasilająca - Jaka?

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Mar 2012 - 07:50:30 MET

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości
news:jip45t$arh$1@node2.news.atman.pl...

> Trudno wyczuc, zalezy ile łyka ta automatyka
> a ile podlaczone do listwy ustroistwa w stanie czuwania, (u mnie ~9W)
> - no ale jak ktos ma sztywny kark zeby sie schylic do wylacznika ....
> to widzialem tez jakies takie z wylacznikiem noznym :D

Acer (chyba), obliczał; router, TV, tuner, drukarka, komp, DVD i/lub
nagrywarka,
odejmując (u nich podobno automatyka pobiera 1W) pobór przez listwę
i jakiś czas nieużywania (nocą, podczas nieobecności w domu)
 - wyszło że zaoszczędzili ok 270 zł rocznie.

Dla oszczędnych jest to argument (no i jak powiedziałeś, leniwych).

Artur(m)