Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 29 Feb 2012 - 17:13:41 MET

On 29/02/2012 16:07, maX wrote:

> Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości

> Nie chodzi o demonizowanie, czy inne Vista-fobie. Po prostu Win7 nie
> oferuje nic istotnego względem XP (poza dx10/11).

Wygodę obsługi, o wiele lepsze wsparcie sterowników w 64-bitowym
systemie, bezpieczeństwo (kwestia dyskusyjna, ale UAC raczej pomaga niż
szkodzi). Używałem 7 już od wersji beta z MSDNa, do domu kupiłem
pudełkową w przedsprzedaży za jakieś grosze i jest zdecydowanie warty
wymiany.

--
Pozdrawiam,
Kamil