Re: dodatkowe USB wewnętrzne

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 29 Feb 2012 - 14:09:13 MET

> Chce dołożyć do starego kompa czytnik kart 3,5".
> Na płycie asus P5LD2 wszystkie 2 gniazda USB są zajęte.
> Jakoś trudno mi ustalić czy są kontrolery na pci-e które
> to mają gniazda usb wewnętrzne.

Najczesciej karty te (na PCI czy PCIE) maja tylko punkty
lutownicze dla pojedynczego portu USB. W dodatku
wspoldzielone z ktoryms z portow zewnetrznych.

Mam taka z fabrycznie przylutowanymi "szpilkami",
ale to i tak jest tylko 5-pin...

> Chyba, ze jest jakiś inny sposób ?

Odpiac/odlutowac od czytnika kabel ze zlaczka "wewnetrzna"
i wstawic w to miejsce dwa z "normalnym" USB typu A?

pozdrawiam,
Vituniu