Re: Plyta na Z68 z LPT i IDE / PATA

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 09:33:23 MET

On 2012-02-28 09:01, Chris wrote:
[.....]
> Tylko że Z68 i wyżej nie zawsze jest stosowane do gier :) są też inne
> dziedziny w których szybkie procki są potrzebne
Wyobraź sobie, że planuję kupić płytę na Z68 i nawet przez myśl mi nie
przeszło aby na niej w cokolwiek grać. :-) Nie planuję jej nawet
podkręcać chociaż może zrobię to w ramach testów i zabaw. :-)

> i własnie taka wbudowana
> grafa z wyjściem na analogu to ideał np. render-farma gdzie kompy stoją
No w miarę przyzwoita wbudowana grafika to dla mnie ideał bo jest cicha,
tania i potrzebuje mało watów. :-) Ale wyjście analogowe jest zbędne
ponieważ pracuję na dwóch identycznych monitorach LCD w 1600x1200 każdy
i gdy jeden z nich mam podłączony przez analog VGA to wyraźnie widać na
nim spadek jakości (ostrości) obrazu.