Re: Sens używania karty muzycznej na PCI

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 01:38:24 MET

W dniu 28.02.2012 01:34, Tom01 pisze:
> Chyba niedokładnie Pan czytał mój post. Na pececiku stawiamy Foobara +
> wtyczka zdalnego sterowania. Reszta obsługi jest ze smartphone'a.
> Łącznie z głośnością. Wtyczka Foobara udaje bibliotekę iTunes. Robi to
> bardzo ładnie, płynnie, obsługa jest bajecznie prosta. Nie ma żadnego
> porównania z pilotem Squeezeboxa.

Aha, a radio internetowe rozwiązujemy przez instalacje samego iTunes.
Jeśli oba programy ustawimy w autostarcie, smartphone wówczas ma do
dyspozycji dwie biblioteki. Wystarczy wybrać druga bibliotekę i jest
radio. Oczywiście iTunes może robić za odtwarzacz wielofunkcyjny, ale
Foobar obsługuje więcej formatów i generalnie jako specjalizowany player
muzyczny oferuje większe możliwości i lepszą jakość.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!