Re: Plyta na Z68 z LPT i IDE / PATA

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 27 Feb 2012 - 22:30:17 MET

On 2012-02-25 13:51, Q wrote:
> Znacie plyty glowne na Z68 (1155) z LPT i IDE / PATA?
>
> Znalezc plyte z LPT to nie problem (czesto daja tez FDD),
> ale znalezc plyte na Z68 ze zlaczem na stare dyski jest awykonalne...

Ja bym sie skupil na dobrej plycie, a archaiczny sprzet (ten ktory
faktycznie chcemy podlaczyc, bo czasami bardziej oplaca sie cos przegrac
niz trzymac 10 letni dysk) mozna podlaczyc za grosze - np. Floppy via
USB, (mam takie gdzies od 4-5 lat), LPT za pomoca kart typu:

http://www.fen.pl/index.php?go=2&act=3&produkt=4ee0a35ac9a20&profil=5000&pid=1491&kid=1482&fenecom=faf64bbbebd6c4fdd96782b122ce31d6&crc=7bb5205fbcae53354ae6f68a26cfe761

Pewno sa tez combosy (zreszta jak to jeszcze bylo za czasow ISA, karta
I/O miala w sobie RS, LPT i IDE ;))