Re: Ekonomiczny router z "szybkim" USB

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 27 Feb 2012 - 14:33:08 MET

Dnia 2012-02-27, o godz. 14:17:43
sumar <sumar@onet.eu> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz:

> No niby tak, ale ani WiFi "300Mbps" nie przekroczy 100Mbps, ani
> transfer z tego pendrive'a. Do czego więc możliwość połączenia router
> <-> komputer po skrętce 1000Mbps? Jak chce łączyć w sieci ze sobą

Ja np. mam na tych portach własny serwer plus NAS plus stacjonarkę.

> kompy to niech sobie kupi switch 1000Mbps. Ważna zasada - im więcej
> urządzeń, tym lepiej.

Żadna zasada a nie ważna. Więcej urządzeń to więcej rzeczy do
konfiguracji, potencjalnych awarii, niekompatybilności, więcej kabli,
zasilaczy i w dłuższej perspektywie więcej zżartego prądu. Naprawdę nie
ma obecnie sensu mnożyć urządzeń jeśli jedno spełni wszystkie stawiane
wymogi.

Zdrówko