Re: Laptop

Autor: smb <real.smbear_at_gmail.com>
Data: Sun 26 Feb 2012 - 12:59:20 MET

W dniu sobota, 25 lutego 2012, 13:37:52 UTC+1 użytkownik Santana napisał:
> No i żeby akumulator trzymał tydzień a cały sprzęt ważył 30 deko ;)

Tydzień to za krótko, a 30 deko za dużo ;)

A tak na poważnie - Vostro i7 wydaje się idealny, pytanie jest raczej, czy i5 też dałby radę do opisanych przeze mnie zastosowań? I czy potrzebuję Windows 7 Pro, czy mogę zaoszczędzić i wybrać Windows 7 HP?

A poza tym, tak ogólnie to jakie jeszcze firmy, poza Dellem i Lenovo są godne polecenia? A może macie jakieś uwagi do Della i Lenovo?

Btw. mała uwaga na boku: najszybciej zrezygnowałbym pewnie z matowego ekranu na rzecz błyszczącego - jak będzie trzeba.

Pozdrawiam,
smb