Re: SDD na operacyjny ok 60GB

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 19:43:35 MET

On 2012-02-23 19:26, Mateusz wrote:
> U偶ytkownik Rafal Lukawski napisa艂:

> Je艣li dysk wytrzyma 2-3 lata to to powyzsze jest calkowicie bez znaczenia.

Nie ma sposobu by to jednoznacznie stwierdzi膰. w XP na pewno warto
wy艂膮czy膰 szereg proces贸w, kt贸re przydatne s膮 tylko w HDD (indeksowanie,
defragmentacja itp). Moj pierwszy Vertex2 padl po ok roku, teraz mam
Agility3 120GB OCZ, zobaczymy jak dlugo wytrzyma. Nie sposob porownywac
roznych model贸w dyskow z roznych okresow, pierwszy dzialal kilka
miesiecy pod XP,potem pod W7.

Tak czy owak mam podobne podejscie, jak padnie - wymieniam, a system
odtwarzam z backupu. Komfort pracy podnosz膮 has艂a w stylu, 'ach znowu mi
muli' od koleg贸w z pracy ;)