Re: Zepsuty download

Autor: Remek <nospam_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 16:06:36 MET

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

> Za słaby zasilacz.

Zdziwisz się, ale tak może być. Miałem taki przypadek. Nie konkretnie
zasilacz, ale wadę kabelka zasilającego dysk. Na jedym wtyku było 5V, a na
drugim połączonym z tym pierwszym 4,5V. I zmieniało się w zależności od
tego, czy dysk pracował. I to powodowało błędy zapisu na dysk plików
ściąganych z internetu. Wadliwy, z badami dysk też to powoduje. Ćwiczyłem.
Nie wykluczam oczywiście innych przyczyn. TCP też czasem się pomyli.

> PS: NTG

Niekoniecznie :)

Remek