GA-P35-DS4 i dyski SSD

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 15:26:10 MET

Muszę zadać bardzo głupie pytanie - jak to jest z przepustowością SATA.
Mam ja sobie płytkę taka jak w temacie z SATA 3Gb/s - czyli teoretycznie
coś koło 375MB/s i tu kilka pytań:
-czy ta prędkość jest osiągalna dla każdego z 8 portów SATA
  (czyli czy kaĹźdy z kilku dyskĂłw moĹźe mieć jednocześnie taki transfer)
-czy nowsze dyski SSD z SATA III (odczyt ok 400-500MB/s) osiągną
        na SATA II maksymalny transfer (oczywiście ten dla SATA II)

Tak sobie wymyśliłem, że może by tak kupić 2xSDD 60GB i na jednym
system, a na drugim wszelkie możliwe TEMPy, a resztę trzymać na HDD ?