Re: najnowszy ranking niezawodnosci

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 13:52:35 MET

Dnia 2012-02-23 10:28, *Szymon von Ulezalka* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:
> http://pclab.pl/news48900.html
> jakby ktos potrzebowal...
> "opad" della mnie nie dziwi- po ostatnim spotkaniu z ich "biznesowym"
> lapkiem jestem "troche" zniesmaczony... trza bylo brac lenovo :/

Kluczowy komentarz (jak dla mnie):
/Mistrzowska statystyka - wzięli udział w rynku i porównują do tego, ile
otrzymali telefonów na jakąś swoją infolinię. Przecież to się ma do
siebie nijak. Wystarczy, że część ludzi w jednej marce ma zapewniony
support gdzieś indziej i już te wszystkie liczby są nic nie warte./

Mam już 6 Della - do tej pory 4 firmowe (Latitude cały czas) i dwa
prywatne (oba Vostro) i złego słowa nie powiem - jedynie obecny prywatny
(Vostro 3750) wymagał interwencji serwisu co wspominam bardzo miło -
naprawa w domu na drugi dzień.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak