Re: Plyta pod i3/i5 z 6,8 bankami pamieci

Autor: Chris <NoACTA_at_noacta.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 12:09:57 MET

robot nabazgrał(a):

> Dobrze wiedzieć

Dokładnie taki:
HP Z400 Xeon W3565 3.2GHz 2x2GB ECC 1TB DVD+/-RW W7

+ trzeba było dokupić grafę bo GTX580 nie działała mimo zamiany zasilacza na
inny mocniejszy (bo firmowo jakiś wynalazek HP tam siedzi z jedną wtyczką
zasilania do PCI-E)

HP NVIDIA Quadro 2000 1GB PCIe x16 Card

Domyślam się :) reklama czy filmówka :)