Re: Dyski na magazyn dóbr wszelakich

Autor: Chris <NoACTA_at_noacta.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 08:37:13 MET

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> To już jakieś info jest. :)
> Czyli w zasadzie zaczynać myślenie można od:
> http://www.morele.net/dysk-seagate-2tb-st2000dm001-sata-iii-64mb-434392/
> http://www.morele.net/dysk-western-digital-wd1502faex-372613/
> Ciekaw jestem, jak się te modele sprawują. Seagate od długiego czasu
> omijałem szerokim łukiem, a problemy z firmware Barracud mnie w tym
> postanowieniu upewniły. Poprawiło się?

Ja bym brał WD który lepiej spisuje się jeśli chodzi o RAID, seria Black
albo RAID RE4..
Sprzedaliśmy setki dysków Black do serwerów w CERN i jakoś działają, co
ciekawe poszło też dużo dysków Samsunga (szkoda że się sprzedali) wiec jak
byś trafił Samsunga to nie zastanawiaj się tylko kupuj, najlepiej wersje
2TB.