Re: PrÄ…dy w USB2

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 16:57:32 MET

> Masz dokładnie takie, czy podobne -- bo są tam
> podobne, dające wg dealextreme znacznie mniej niż 1 A.
> A ta jest super, bo ma aż Ah. :)
> http://www.dealextreme.com/p/compact-mini-car-cigarette-powered-usb-adapter-charger-for-iphone-ipad-ipad-2-black-dc-5v-80229
> - Output: DC 5V / 2Ah (USB port)
Co tylko dowodzi, że chińczyk nie wie co sprzedaje, nie wie jakie to ma
parametry, a to co jest podane - ma się nijak do rzeczywistości. Mam
identyczne, ale czy takie same? tego nie wie nawet chińczyk. Mam też
inną "tak samo wyglądającą" ładowarkę, w której siedzi po prostu 7805
(!) bez radiatora (w zasadzie za radiator robi gniazdko USB, bo do niego
jest przyczepiony opaską). Istna manufaktura i cepelia, tyle że po 1.99$