Re: PrÄ…dy w USB2

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 15:33:34 MET

> "Rafal Lukawski" ji2qbq$onp$1@usenet.news.interia.pl

> Ale jakoś można poprosić USB2 o 500mA. Jak?
> Ostatecznie kupiÄ™ to
>
> http://www.dealextreme.com/p/car-cigarette-powered-1000ma-usb-adapter-charger-white-dc-12v-40469
Nie licz na ten 1A. Mam to samo (3szt, w czarnej wersji) z dealextreme,
nie daje nawet 500mA - nie umie naładować ani htc, ani blackberry - oba
telefony zgłaszają po chwili komunikat podobny do "to źródło zasilania
ma zbyt małą wydajność, by ładować telefon, jeśli to laptop to
skontaktuj siÄ™ z producentem itd bla bla bla" Przy obciÄ…zeniu 0.5A
napięcie spada do 4.7V, a ten 1A to chyba jest prąd zwarciowy...
Pomijając, że po włożeniu tego do gniazdka zapalniczki - radio FM/AM
oraz CB przestają działać - szum na pełną skalę.