Zepsuty download

Autor: WeirdoOne <theweirdoone_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 14:43:02 MET

Witam

Mam problem ze ściąganiem plików z internetu. Każdy plik pobierałem po
kilka razy. Przeglądarka(Opera,Chrome,Firefox) wykazywała za każdym razem
poprawne pobranie. Niestety po sprawdzeniu hash okazywało się że każdy z
teoretycznie jednakowych plików jest inny. Porównałem ze sobą 2 downloady
tego samego pliku przy pomocy Total Commandera co wykazało ok 20
jednobajtowych różnic w 16 MB pliku. Czasami n-te pobranie okazywało się
pozbawione wad. Zdarzyła mi się także automatyczna aktualizacja Javy,
która była zepsuta.

Zastanawia mnie co może być tego przyczyną, bo z tego co wiem, to protokół
TCP powinien we wszystkich przypadkach zapewnić bezbłędną transmisję.

Jak myślicie? Czy to błąd po stronie serwerów czy może po mojej stronie?
No i oczywiście Co jest tego przyczyną?

--
WeidoOne