Re: Jaka plyta i procek o takich parametrach?

Autor: Chris <actchris_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 08:26:34 MET

Jaskiniowiec nabazgrał(a):

> Mala korekta odnosnie mojej poprzedniej odpowiedzi, to
> wyczytalem, ze ASRock i MSI nawet w tanich modelach z Z68 maja obsluge
> VT-d. Na dzisiaj sa to chyba jedyni producenci, ktorzy zaimplementowali to
> na swoich plytach z Z68. ASUS, GB i reszta nie maja nawet w najdrozszych.

Nawet nie myśl o ASUS czy GB jeśli nie chcesz mieć potem problemów ...
zaufaj mi :)

> Odnosnie plyt, to biore pod uwage:

> ASROCK Z68 EXTREME4 GEN3 Z68 LGA1155 24MG 555,90 PLN ASROCK Z68 PRO3 GEN3
> Z68 LGA1155 24MG 317,40 PLN MSI Z68A-GD55 (G3) Z68 LGA1155 36MG 490,00 PLN
> (ceny netto)

EXTREME ma poprawiony blok zasilania, poza tym chyba nie ma różnic, nie
pamiętam teraz tak na szybko.

> Najbardziej sklaniam sie ku ASRock Z68 Pro3 Gen3.

Mam 3 takie z I5 2500K i spisujÄ… siÄ™ rewelacyjnie, przy okazji odsetek
zwrotów serwisowych jeśli chodzi o asrocka znikomy a po cenach widzę gdzie
chcesz kupić :) choć MSI ostatnio się poprawiło ale i tak jakoś im do końca
nie ufam.

Przy okazji bo nie wiem czy już masz czy będziesz kupował, weż pamięci
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/4GX albo 8GB chodzi o model. SÄ… dedykowane
do tych zestawów, praktycznie bezawaryjne.