Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 20 Feb 2012 - 21:58:13 MET

Hej,

grupa trochę nie ta, ale nie mam pomysłu na lepszą. Mam słuchawki jak w
temacie o impedancji 50 Ohm, Creative SoundBlaster Live 5.1 i 350zł.
Moim zdaniem dźwięk mógłby być lepszy, ale dopóki nie podłączę czegoś
lepszego, to się nie dowiem. Powinienem:

a) kupić wzmacniacz słuchawkowy
b) kupić lepszą kartę dźwiękową
c) pojechać w góry

Na razie czytałem trochę i skłaniam się ku opcji B z asusem xonar (tylko
teraz jakim...) Wszelkie uwagi mile widziane.

Aha, to ma być do muzyki i działać długo i dobrze z Linuksem. A jeśli w
góry to jakie :)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur