Re: Sens używania karty muzycznej na PCI

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 19 Feb 2012 - 16:14:16 MET

Dnia 17.2.2012, BartekK napisa³(a):

> O to mo¿e zdradzisz, czy te (ten?) squeezeboxy potrafi± odtwarzaæ muzykê
> z NAS w formie dostêpu po: smb (samba), ftp? nfs?, czy konieczny jest
> jaki¶ genialny transkoduj±cy system typu DLNA czy jeszcze gorzej - jaki¶
> specjalny soft Logitecha dla Squeezebox?
> Bo wg sprzedawców paru, których pyta³em, to dzia³a po sieci, ale pod
> warunkiem zainstalowania w komputerze udostêpniaj±cym specjalnego softu
> "squeezebox serwera", a tak to ja pierdziele). Skoro twierdzisz ¿e
> dzia³a ci z NAS - to pytanie z jakim protoko³em, jakim NASem?

Potrzebny jest zainstalowany serwer i dzia³a on niezale¿nie od DLNA, SMB,
NFS itp. Samego "grajka" (mam wersjê bez wy¶wietlacza*) obs³uguje siê
drogim pilotem, dedykowan± darmow± aplikacj± (iPhone, Android) albo z
poziomu WWW (jakikolwiek smartfon, tablet itp.).
Logitech wypuszcza serwer w wersji pod OSy Windows, Linux i Mac, ponadto
dla Netgear NAS. Dla innych NASów oprogramowanie wypuszczaj± ich
producenci np. Synology czy Qnap oparte o SSODS/SSOTS. Dla innych siê nie
interesowa³em, ale AFAIK da siê znale¼æ. Niestety nie ka¿dy NAS podo³a.
Sam u¿ywam na TS-112 i dzia³a to sprawnie, wcze¶niej próbowa³em na DS-106e
i to by³ koszmar - nie da³o siê tego u¿ywaæ. Wspomniany Netgear w
pierwszej wersji u¿ytkownicy odradzali choæ od biedy da siê tego u¿ywaæ,
wersja 2 jest ju¿ podobno OK.

Wiêcej informacji znajdziesz na
http://www.mysqueezebox.com
http://oinkzwurgl.org/ssods
http://www.qnap.com/pro_application.asp?ap_id=71
http://www.synology.com/support/news.php?lang=enu&news_id=268

* Nie widzê go na WWW Logitecha, ale jest na Amazonie
http://www.amazon.co.uk/Logitech-930-000041-Squeezebox-Receiver/dp/B0012K87FC/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1329663870&sr=8-5

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/