Re: Jaka płyta ze "zintegrowaną grafiką" dla Core-i7 2700K?

Autor: Chris <actchris_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 09:51:25 MET

JDX nabazgrał(a):

> Witam,
> wkrótce planuję wymienić moją nieco zabytkową maszynę z P4 3.4GHz na
> nową z wymienionym w tytule sercem. Nie potrzebuję jakiejś wyczynowej
> grafiki (zawsze to taniej i ciszej), jedyne czego absolutnie wymagam od
> karty graficznej to obsługa co najmniej dwóch monitorów. W związku z tym
> proszę o sugestie dotyczące płyt ze zintegrowaną grafiką i obsługujących
> "dual head". Ja znalazłem jedynie (ale przyznaję, nie szukałem zbyt
> intensywnie) Asusa P8Z68-V która ma wbudowaną grafikę oraz kilka wyjść
> [...]

Zamist Asusa polecam coś z Asrocka zwłaszcza jeśli zależy Ci na stabilności.
Nie wiem tylko czy obsługuje dwa monitory na raz bo nie sprawdzałem.

http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=Z68%20Pro3%20Gen3&cat=Specifications

Do tego RAM Kingstona z serii Genesis np:

KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/4GX