Folia alu, między radiatorem a prockiem ?

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 15 Feb 2012 - 17:44:51 MET

Witam
Celem wymiany pasty i wiatraka, rozebrałem dzisiaj oryginalne intelowskie
chłodzenie pod socket 478. Odmyłem zaschniętą stara pastę z aluminiowego
radiatora i zauważyłem, że pasta nie była położona bezpośrednio na radiator,
ale na przylepioną do spodu radiatora folię o wymiarach nieco większych od
procka. Taśma wygląda na aluminiową, samporzylepną i daje się łatwo odkleić.

Czy zostawić tą folię, czy położyć nową pastę bezpośrednio, pomiędzy radiator a
procek ?
PP