Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 15 Feb 2012 - 11:23:47 MET

Dnia 15.2.2012, Artur(m) napisał(a):

> Uwielbiam takie stwierdzenia "taki naród", w domyśle złodziei.
> "Być Polakiem - wstyd", że niby za granicą chamy i do tego kombinują.
> Pytam takiego gościa ile razy i gdzie był za granicą, (aby porównać),
> wcale nigdzie nie był (starsi czasami w Bułgarii)i,, języka obcego ani dudu
> Mam nadzieje, że obronisz się tradycyjnym internetowym "
> mam wielu kolegów którzy tak mieli"
> ...a może jesteś głupim robolem, ukradłeś i dowalili Ci???
> ...a bogatemu koledze, który ukradł -upiekło się???
> ...jak za komuny?!
>
> Idąc dalej taką stylistyką powinienem powiedzieć
> [...]

Faktem jest, że nie można nazwać nas "narodem złodziei", ale jest też
faktem nasze przyzwolenie na to.
Pracowałem kiedyś w firmie gdzie jeden z pracowników przez dość długi czas
wynosił małe ilości niedużo wartych rzeczy (razem by się trochę
uzbierało). Góra wiedziała, ale była bezsilna bo jakoś nigdy nikt nic nie
widział, choć wszyscy o tym wiedzieli. W końcu znalazł się ktoś kto nie
wytrzymał i doniósł, zgadnij kto był tym złym?
Nie złodziej a kapuś, bo właśnie tak go nazwano. Złodzieja żałowano bo
przez kapusia stracił pracę - IMO chore.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/