Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: <fir.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 14:58:18 MET

fir <fir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> osobiscie nigdy nie lubilem tego cholerstwa
> poczawszy od plyty cd,[ mz najlepiej by bylo
> gdyby gry byly jak na dzis sprzedawane w postaci
> pendrivów] nie tylko plyt nie lubie ale
> i z czytnikami mam cos nie bardzo (odkad mam pecety
> nic mi sie nie psulo za wyjatkiem napedow optycznych
> ktore sie psuja rach ciach) [tak ze na dzien dzisiejszy
> mam w domu trzy sprawne pecety a w nich trzy zepsute
> napedy - ten najstarszy moze dziala ale to stary czytnik
> cdrom]
>
> mam wrazenie ze to cholerstwo byc moze odchodzi juz
> [...]

a jak to cholerstwo nie chce odejsc do lamusa [zastapione
np pendrivami i nadal sie upiera mnie denerwowac i sie psuc]
to mogloby przynajmniej staniec gdzies tak do 30zl za czytnik
(nagrywanie mi nie potrzebne, pocieszylem sie (*) troche bo widze
ze chyba mozna kupic czytnik za 60 zl ]

(*) dodam ze poniekad zauwazylem wlasnie podobienstwo
pomiedzy czytnikami dvd a polska sluzba zdrowia - drogie
jak nie wiem co (pensje dla lekarzy w stylu 10patykow za
nic) i tak samo badziewiaste i jeszcze zarazaja ludzi
chorobami :/ (sam sie teraz modle by nie zachorowac na wzw
czy inne swinstwo po wizycie w pewnym profesjonalnym
gabinecie )