Re: co znowu z dyskami

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 11:37:00 MET

Dnia 14-02-2012 o 02:30 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

> WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
> decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
> przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
> przez net w sklepie mieszczÄ…cym siÄ™ w Krakowie (mieszkam w Warszawie).
> Jak
> się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
> egzemplarz trwał łącznie około 300 dni…

Ależ dla mnie to jest sprawa jasna jak słońce. Oczywiście zawsze przed
zakupem analizuję "za i przeciw" i czasami kupuję drożej z mniejszym
ryzykiem. Po prostu - czy ja kupiÄ™ w drogim sklepie to moja sprawa, ale
przez to sklep tanim się nie stanie. Akurat wspomniany wcześniej sklep
nie łapie się w kategorii "tanio" i nie wykazuje niczym szczególnym w
kategorii "gwarancja".

> Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
> stosunkowo Å‚atwo. Mnie brakuje czegoÅ› innego - solidnej informacji,
> gdzie i
> jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą
> padniętego
> sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
> sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

Racja. Trudno o taką informację. Można się pocieszać jednak tym, że
niektórzy producenci stosują coraz częściej gwarancję door to door.
Zawsze w miarę możliwości wybieram taki wariant. Sprawdzałem - działa :)

--
WiesłaW
Opera Mail