[hrdw] ssd ze zrownoleglaniem

Autor: <fir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 21:22:38 MET

ciekawe jaki jest limit na predkosc dyskow ssd,
z tego co sie dowiedzialem obecnie predkosc dyskow
jest rzedu 100MB/s (jest to byc moze nieco przesadzone
i jest moze troche mniej ale mw bu sie zgadzalo)
1GB/s jest to juz z kolei mniej wiecej predkosc
kopiowania ramu (mw bo nie wiem dokladnie) (?)
Bez zrownoleglenia tak czy owak za daleko sie nie
zajedzie ale z kolei to zrownoleglanie (dysk -copy-> ram)
daloby sie chyba robić (choc z trzeciej strony skoro
wspolczesne kompy nie dorobily sie ciagle nawet
zrownoleglonego memcopy na ramie to trudno powiedziec)
ktos wie czy sa na to jakies widoki ? (wogole jak
wspomnielem interesuja mnie nowosci nt hardware,
jak ktos wie co sie dzieje w monitorach, ramie itd
(albo gdzie szukac dobrego info) to chetnie bym sie
dowiedzial (*)

(*) jednak nie z punktu widzenia konsumenta z saturna
tylko z punktu widzenia programisty hardware (czyli np
w przypadku cpu/gpu z listami instrukcji i wszelkimi
mozliwymi (ciekawymi z punktu widzenia programisty hardware)
 detalami