Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 17:36:21 MET

> Nie dorabiajmy do tego filozofii, bo do wynoszenia Apple na piedestał
> akurat bardzo mi daleko. Jednak trzeba przyznać, że z punktu widzenia
> użytkownika który napęd CD ma nieraz wyłącznie przez tą instalację Windows
> (jak ja na przykład), to jest wygoda i niewiele interesują mnie zyski
> Microsoftu.

No tak, raczej nikogo nie interesuje zysk producenta, oprócz producenta. I
to zrozumiałe. Myślę, że setka marketingowców badała tą sprawę przez kilka
miesięcy i doszli do wniosku, że nośnik z systemem to ósmy albo jedenasty
czynnik, na który klient zwróci uwagę.
Bo tak patrząc na to całokształtowo z punktu widzenia szarego usera: jeśli
nie zniechęcił ich do Microsoftu pełen bugów Windows ME, zamulająca jak mało
co Vista, wszystkie dziury w systemach, stosunkowo wysoka cena systemu, to
ma ich zniechęcić niewygoda instalacji? :P

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl