Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 15:25:43 MET

> Poza DVD z wypożyczalni, to ostatni raz w domu używałem DVD przy
> instalacji Win 7. Nie rozumiem zresztą, dlaczego MS nie może wzorem
> Apple'a dawać instalki na jakimś USB..

A ja rozumiem.
Bo wytłoczenie płyty DVD z nadrukiem kosztuje $0,13, natomiast najtańszy
pendrive 4GB kosztuje w fabryce około $1,10. Przez 18 miesięcy Microsoft
sprzedał 525 milionów kopii Windowsa 7. Czyli dając płytki DVD, a nie
instalki na USB oszczędza około pół miliarda dolarów w 18 miesięcy. Biznes
jest biznes. Też bym tak robił na ich miejscu ;]
Apple to co innego, tam za wszystko płacisz 3x więcej, żeby dostać produkt
wart o 5% więcej i opowiadać znajomym "Mówię wam, Apple to jest przyszłość,
nie to co ten dziadowski Microsoft. Przynajmniej dostaję system na USB, a
nie na jakiejś oldskulowej płycie."

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl