Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 13:27:50 MET

Dnia 13.2.2012, z napisał(a):

> Jak wejdzie ACTA to nawet jeśli nagrasz coś z radia (będziesz posiadał
> plik mp3 czy w innej postaci) to będziesz czerpał korzyść materialną z
> jego posiadania = nie kupisz w przyszłości go legalnie = narazisz
> wytwórnie na straty = będziesz złodziejem.
> Namierzenie i zawleczenie do sądu to już tylko formalność. :-)

Bardziej chodziło mi o to, że ludzie przeproszą się z CD/DVD/BR jako
najłatwiej dostępnym legalnym nośnikiem muzyki/filmów/danych (w każdym
markecie). To AFAIK nadal najtańszy "fizyczny" nośnik danych dlatego IMO
producenci nie zrezygnują z niego. Nie oznacza to, że zrezygnują ze
sprzedaży online, ale IMO Kowalski czy Kowalska będą woleli kupić film
przy okazji kupowania "kiełbasy".

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/