Re: emachines g640 - skąd dysk windows ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 12:15:47 MET

Dnia 13.2.2012, Piotrek napisał(a):

> pierwsze co robię na laptopie to wywalam dedykowane windows i instaluję
> golasa. ale oczywiście producenci się wycwanili i nie dodają płytek.
> kiedyś przy HP wystarczyło od nich napisać i przysyłali,
> a jak jest z Acerem i tym emachines. (windows 7)

W czym problem by "odchudzić" już zainstalowany?
Zaglądałeś na WWW w.w. firmy?
Kontaktowałeś się z ich supportem?
Pomijam już fakt, że jak Ci przyślą CD to z Win razem ze sterownikami
i ich dodatkowym softem, także po instalacji będziesz miał dokładnie to
samo co teraz. ;D
Tak wiem, kiedyś dawali to na osobnych CD, ale to było kiedyś.
Pożycz od kogoś instalkę Win i ciesz się jak przyjmie Twój klucz
rejestracyjny.

> miałem dylemat, czy to problem na to forum ;)

Primo. Nie forum a grupa dyskusyjna.
Secondo. Faktycznie bardziej odpowiednia byłaby ta dot. systemów M$ NT.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/