Re: co znowu z dyskami

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Mon 13 Feb 2012 - 08:53:32 MET

Dnia 2012-02-10 23:53, *JoteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> Gorzej. Jestem, a raczej bywam okazjonalnie ich klientem, w dodatku (o
> zgrozo) zupełnie zadowolonym z ich usług i cen.

> Zawsze można wybrać tendencyjnie jakiś towar i wykazać dowolną tezę.
> Chcesz?
> Proszę:
> http://www.komputronik.pl/product/65787/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Seagate_1_TB_Barracuda_7200_12_32MB_Serial_ATA_II_.html
>
> vs.
> http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST31000528AS
>
> I kto ma (a raczej nie ma na stanie) "nieprzyzwoicie drogo"? ;->

Ale to Właśnie Ty wybierasz tendencyjnie - dwa razy wziąłeś do
porównania produkty niedostępne w Proline (a wtedy wiszą tam stare ceny)
- dla porównania to co jest na składzie:
http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST1000DL002
http://www.komputronik.pl/product/117287/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Seagate_1_TB_Barracuda_Green_32MB_SATA-300_.html

Co do przesyłki - Proline też ma sklepy stacjonarne - mniej niż
Komputronik, ale np. w Gliwicach jest :)

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l