Tylko nie bijcie - pytanie o MacBook-a

Autor: marsel <marcin_at_pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 16:23:44 MET

Nie mogę znaleźć odpowiedniej grupy, wiec tu zadam moje pytanie, bo
pewnie jest tu parę osób, które mają styczność z PC i MAC.
Czy w laptopach Apple jest możliwość wymiany dysku jak w tradycyjnych
laptopach, czy może jest to rozwiązane jak bateria w iPodzie?
Jeżeli wymiana dysku to jakieś większe ceregiele, to czy jest w nich
jakaś procedura wyczyszczenia takiego dysku i przywrócenie fabrycznych
ustawień systemu?
Apple dodaje jakieś płyty recovery lub nośnik instalacyjny systemu?