Re: redeon hd5770 ?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Feb 2012 - 11:10:29 MET

Dnia Thu, 09 Feb 2012 18:46:37 +0100, gadacz napisał(a):

> może dlatego, że kiedyś, aby sobie pograć,
> był tylko GeForce?:> albo raczej nvidia ;)
> bo mam na myśli tutaj np. Riva TNT.

To teraz wyjaśnij mi proszę ten ciąg logiczny, który Cię od pytania skąd się
wzięła opinia, że do pracy w DTP to tylko ATI lub NVIDIA Quadro przywiódł do
przyciągania wniosków, że jak kiedyś człowiek chciał pograć, to tylko
NVIDIA. Bo ja nie bardzo chwytam.

> A druga sprawa, ja się sparzyłem GeForce
> przy pracy na 2 monitorach, wrażenie było
> takie jakby wszystko nagle zaczęło działać wolniej.
> A z Ati nigdy nie miałem żadnych problemów.

Pracuję cały czas na dwóch monitorach (24" + 17"). Wszystko działało i
działa jak trzeba - czy to na stanowisku z 8600GT, czy to w komputerze z
GTX295, czy to na trzecim komputerze, gdzie jest Radeon HD5450.

Wobec czego ponownie pytanie: skąd opinia, że do pracy w DTP, to tylko ATI
lub NVIDIA Quadro?

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]