Re: co znowu z dyskami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 23:56:50 MET

"z" napisał:

> Dużo nie kupuję ale kilka razy już się zdarzyło że komputronik wygrał
> konkurencję z kilkoma często przezemnie odwiedzanymi fizycznymi lokalami.
> Kiedyś to było nie do pomyślenia :-)

Jeśli "kiedyś" może oznaczać 4 lata temu, to owszem - było do pomyślenia.
Żaden z kilku odwiedzonych rzekomo tańszych sklepów nie był mi w stanie
zaoferować zestawu wówczas dość przeciętnego (C2D 4500/2 GiB RAM/250 GB HDD,
wbudowana grafika + monitor z tunerem TV) w cenie choćby zbliżonej do cen
Komputronika. Średnio liczono sobie 2-3 stówy więcej, w dodatku w
obrzydliwych obudowach. Ale czarny pijar już wtedy dość dobrze działał na
tej grupie, podsycany przez tutejszych handlarzy, a reszta bezmyślnie do tej
pory klepie mantrę "Komputronik = drogo".

JoteR