Re: co znowu z dyskami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 21:17:49 MET

"Rafal Lukawski" napisał:

> - gdzie
> - jaki dysk
>
> - moze przypadkiem w Media Markt albo w komputroniku? ;)

Nie, tutaj:
http://luktronik.pl/pl_PL/p/Seagate-1TB-3.5-ST1000DM003-7200-64MB-SATA-6Gbs/539
Komputronik jest jednak tańszy, wbrew tworzonemu tu czarnemu pijarowi.

> sprawdzilem w pierwszej lepszej hurtowni, bez upustow seagate 1TB 7200 ok
> 400zl brutto

Sprawdziłem w pierwszym lepszym sklepie - 35 zł za dysk 1 TB, nawet o
nienachalnej prędkości 5900 (?) obr./min. to tanio jak barszcz. Nic
dziwnego, że już (jeszcze?) niedostępne.
http://luktronik.pl/pl_PL/p/Seagate-1TB-3.5-ST31000520AS-5900.12-32MB-SATA-II/123

JoteR