Re: drukarka do dyplomów + duży problem

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 09:43:32 MET

On 08/02/2012 13:19, Radosław Sokół wrote:

> Do dyplomów stosuje się - wciąż! - drukarki igłowe z płaskim
> przebiegiem papieru. Jakość druku jest parszywa, ale to jedyna
> technika zapewniająca względnie dobre osadzenie tuszu na gru-
> bym papierze o gładkiej powierzchni.
>
> Drukarki laserowe również się nadają, ale wtedy papier tych
> dyplomów musi być z góry dobrany pod druk laserowy -- nie
> można drukować na byle czym, co akurat ktoś kupił albo na-
> rzucił.

Pamiętam, że spooro lat temu miałem dość podobny problem - jako próbki
zamawialiśmy sporo różnych papierów, zawsze było g*wno; gdzieś
przez przypadek w sklepie papiernicznym kupiłem... blok techniczny
za grosze. Wróciłem na drugi dzień i wykupiłem wszystko.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel