Re: deficytowy towar

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 09:16:06 MET

Dnia 2012-02-08, o godz. 19:56:10
"Irokez" <no.email@wp.pl> napisał(a):

> Mam takie dwie. Jak chipset klawiatury potrafi w dwóch trybach
> działać, to takie coś zadziała.
> Na razie nie trafiłem.

O tym pisałem. No a ja mam sztukę klawiatury która działa. Kupiona
kiedyś przez kogoś do małego laptoka w końcu trafiła do mnie.

Poszukaj gotowego zestawu z przejściówką. Np zerknij tu:
http://www.itsco.net/ProductDetail.asp?ProductID=129
http://www.itsco.net/ProductDetail.asp?ProductID=126
Szukaj ogólnie w akcesoriach do kas sklepowych i fiskalnych - tam te
rzeczy są dość powszechne. Przy okazji zapytam w zaprzyjaźnionej firmie
czy nie mają jakichś używek.

Swego czasu chyba IBM robił do swoich laptopów klawiaturę numeryczną na
PS/2. O ten model - IBM 07G0032. Przy czym były dwa modele o tym samym
symbolu: jeden z większą częścią dolną z dodatkowym gniazdem do myszki a
drugi bez niego za to z klapką chroniąca klawisze. Poszperaj na eBay-u
i powinieneś za kilka $ trafić takową.

Zdrówko