Re: redeon hd5770 ?

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Feb 2012 - 01:36:00 MET

W dniu 2012-02-08 20:55, ToMasz pisze:

> (...)
> Dzieki
> Czy słyszałeś że jakaś tam seria, producent, ma bolączki typu wentylator
> wyje jak potępieniec? albo jak karta jest za gorąca to pojawiają się
> artefakty czy też inne problemy?

raczej niekoniecznie, kartę używam od pół roku,
tak na oko, jakoś specjalnie głośna nie jest.
Co prawda w obudowie jest jeszcze dodatkowo 6 wiatraków,
które generują jakiś szum, ale nie drażniący (bynajmniej mnie ;])

> Czy karta steruje prędkością wentylatora?

a tutaj powiem Ci, że pojęcia zielonego nie mam,
nie zagłębiałem się w ten temat.

> może dołożyć i kupić nową 6770 - choć to podobno ta sama karta?

hmm..., to też nieco kwestia gustu,
i oczywiście zasobności portfela,
najlepszym sposobem jest przetestowanie tych kart na swojej
konfiguracji, wtedy sam ocenisz, która lepsza,
no ale trzeba mieć dostęp do sprzętu i dobre znajomości,
żeby tak się pobawić.
Sądzę, że jak dobrze pogadasz, ze sprzedawcą to sprzęt dostaniesz.
No i zawsze możesz wykorzystać te 10dni na zwrot,
o ile "delikatnie" pudełko otworzysz ;)

> Pozdrawiam
> ToMasz
> PS a może jednak nvidie?

nieeee....
to tylko do grania jest, a ja grafik ;)
ps. moja pierwsza karta, to Ati Rage 128 pro ;)
w tamtych czasach można było pograć w NFS 4
na 2 na jednym ekranie w 1280x1024 max detale i nie "chrupało",
był szpan na osiedlu :D , nie wspomnę o wsparciu dla dvd ;)
do dziś mam te kartę i działa :D

a tak poważnie, to jeśli nvidia, to tylko quadro,
ale wyłącznie do profesjonalnych zastosowań 3D.

Jeśli grafika i dtp etc. to ati
to oczywiście moje subiektywne odczucia.

--
pozdrawiam
Gadacz