Re: Bardzo wolna nagrywarka

Autor: TJ <TJ_at_TJ.com>
Data: Wed 08 Feb 2012 - 18:56:20 MET

> To wybierz dla odmiany x16.

To niewiele zmienia. Ponadto zawsze nagrywam z szybkością
równą połowie maksymalnej - podobno to jest optymalna szybkość,
czyli dla CD z szybkością 24, a dla DVD z szybkością 8.

Ale nie o to chodzi. Jaka może być przyczyna, że przy podanej
szybkości 8, przy analogicznym materiale i jego objętości i na takiej
samej płytce DVD+R/-R firmy TDK szybkość nagrywania na
nagrywarce IDE była bardzo znacznie szybsza niż na nagrywarce
SATA.
Na pudełku tej nagrywarki SATA jest napisane 22x.

Pozdrawiam
T.J.