Prosba do znawców o opinie na tem. kart graficznych

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Wed 08 Feb 2012 - 15:48:30 MET

Cześć
Znajomy prosił mnie o opinię która karta lepsza:
1. http://www.gral.pl/Asus+GTX550Ti+1024MB+PCI-E_638.html
2. http://www.gral.pl/PowerColor+HD6790+1024MB+PCI-E_021.html
Porównanie parametrów pokazuje że praktycznie niczym się nie różnią, ale
być może są jakieś kruczki o których taki niegrajacy laik jak ja nie wie.
Także byłbym wdzięczny za opinie o sklepie - może ktoś miał z nim kontakt.
Czy ceny odzwierciedlają jakość tych kart czy może należy zmienić wybór
karty lub sklep?

--
Jacek